Przed rozpoczęciem współpracy kontaktujemy się z klientami przez telefon oraz e-mail. Możliwe jest także umówienie spotkania on-line lub stacjonarnie.

Jeśli nie posiadasz gotowej dokumentacji projektu, wykonamy wspólnie proces analityczny, który pozwoli na określenie zakresu prac do wykonania. Omówimy wspólnie założenia biznesowe aplikacji, jej cele, grupę docelową. Dobierzemy odpowiednie technologie i dopasujemy je do wyznaczonego budżetu. Możemy także stworzyć makiety ekranów obrazujące układ przyszłej aplikacji internetowej. Rezultatem procesu analitycznego będzie pełna dokumentacja projektu, co umożliwi jego wycenę.

Proces analityczny i dokumentacja projektu

W procesie analitycznym, w kilku cyklach spotkań, wideokonferencji lub wymiany e-maili stworzymy dokumentację projektu. Będziemy opierać się na Twoich celach biznesowych.

Dokumentacja projektowa będzie zawierać m.in. informacje o:

rynkach docelowych, analizie konkurencji, celach biznesowych aplikacji
rekomendowanych technologiach
elementach na stronie i sposobach ich prezentacji oraz edycji
integracji z innymi systemami
akcjach dla zalogowanych i niezalogowanych użytkowników
możliwych i niepożądanych akcjach w serwisie
powiadomieniach i sposobie ich wyświetlania
funkcjach w panelu administracyjnym
rolach użytkowników i przysługujących im uprawnieniach
nawigacji na stronie (czyli możliwych ścieżkach użytkownika w witrynie)
planowanym obciążeniu i zaprojektowanym pod niego środowiskiem serwerowym

Rozliczenie za projekt lub godzinowe

Duże projekty, jak na przykład wdrożenie sklepu internetowego, zbudowanie platformy ogłoszeniowej, projekt i wykonanie serwisu video, najczęściej wyceniamy z góry na podstawie zakresu zleconych prac.

Wszystkie prace bieżące rozliczamy według czasu pracy poświęconego na każde zgłoszenie, liczonego z dokładnością do 15 minut. Rozliczenie jest możliwe na dwa sposoby:

  • zbiorczo, po wykonaniu usługi, raz w miesiącu,
  • przed wykonaniem usługi, w ramach pakietów programistycznych, zawierających określoną liczbę godzin pracy.

Stałe warunki współpracy

Każdy projekt, który wykonujemy, objęty jest roczną gwarancją, którą można przedłużyć. Okres powdrożeniowy jest równie ważny jak czas, kiedy serwis powstawał, dlatego oferujemy naszym klientom dalszą opiekę nad witryną. Rozliczenie możliwe jest w formie przedłużenia gwarancji (miesięczne pakiety) lub prac programistycznych na godziny.

Autorski system obsługi projektów

Naszym klientom dajemy dostęp do systemu obsługi zgłoszeń. Pozwala on na powiadamianie o zauważonych nieprawidłowościach, ale także zlecanie modyfikacji istniejących usług lub nowych funkcjonalności.

Dzięki systemowi znacznie skracamy obieg informacji i eliminujemy konieczność wymiany e-maili lub połączeń telefonicznych. W systemie widzisz listę swoich zgłoszeń wraz z przypisanymi do nich statusami: oczekujące na przydzielenie, realizowane, wykonane bądź wymagające od Ciebie dodatkowych informacji.

Przy każdym płatnym zgłoszeniu widzisz też czas jego realizacji, co pozwala optymalnie planować budżet na nowe prace. Dodatkowo, wykupując pakiet godzin programistycznych zawsze zobaczysz jego aktualny stan wykorzystania.

Gwarancja i wsparcie powdrożeniowe

Moment opublikowania Twojej nowej strony internetowej, sklepu bądź aplikacji to nie koniec jej rozwoju!

Do każdego wdrożenia otrzymujesz roczną gwarancję poprawnego działania oraz bezpłatną pomoc techniczną w przypadku jakichkolwiek problemów bądź pytań. Będziemy cały czas do Twojej dyspozycji. Dowiedz się więcej o opiece technicznej nad projektami.

Zaciekawiliśmy Cię?

Skontaktuj się z nami

Zapraszamy!

Nasz zespół

Twój projekt będzie realizowany przez nasz zgrany zespół. Mamy siedzibę we Wrocławiu. Jesteśmy stale do Twojej dyspozycji.

CEO

Michał

CEO

Odpowiedzialny za:
Wyznaczanie kierunku i strategii firmy, komunikacja z rynkiem, bezpośrednia opieka i doradztwo przy najważniejszych projektach naszych klientów

Lead Developer

Jacek

Lead Developer

Odpowiedzialny za:
Strategię technologiczną firmy, stabilność i bezpieczeństwo usług, projektowanie systemów i aplikacji

Office Manager/Customer Service Specialist

Magda

Office Manager/Customer Service Manager

Odpowiedzialna za:
Opiekę nad działem obsługi klienta, zapewnienie wysokiego poziomu usług świadczonych klientom.

Office Manager/Customer Service Specialist

Marcin

Office Manager/Customer Service Specialist

Odpowiedzialny za:
Relacje z klientami, sprawną realizację zamówień oraz obsługę biura

Developer

Jakub

Developer

Odpowiedzialny za:
Wdrażanie nowych technologii w firmie, rozwój oraz opiekę nad aplikacjami naszych klientów

CMO

Marcin

CMO

Odpowiedzialny za:
Budowanie relacji ze strategicznymi partnerami

Graphic Designer

Rafał

Graphic Designer

Odpowiedzialny za:
Opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej naszych klientów

Developer

Tomasz

Developer

Odpowiedzialny za:
Wdrażanie nowych technologii w firmie, rozwój oraz opiekę nad aplikacjami naszych klientów

Graphic Designer

Grzegorz

Graphic Designer

Odpowiedzialny za:
Urzeczywistnianie kreatywnych wizji naszych klientów

Marketing Specialist

Jan

Marketing Specialist

Odpowiedzialny za:
Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy

Marketing Specialist

Agnieszka

Marketing Specialist

Odpowiedzialna za:
Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy

Developer

Piotr

Developer

Odpowiedzialny za:
Wdrażanie nowych technologii w firmie, rozwój oraz opiekę nad aplikacjami naszych klientów

Office Manager/Customer Service Specialist

Bartłomiej

Office Manager/Customer Service Specialist

Odpowiedzialny za:
Relacje z klientami, sprawną realizację zamówień oraz obsługę biura

Office Manager/Customer Service Specialist

Norbert

Office Manager/Customer Service Specialist

Odpowiedzialny za:
Relacje z klientami, sprawną realizację zamówień oraz obsługę biura