Nawet jeśli już masz serwis internetowy o ugruntowanej pozycji na rynku, zupełnie nieświadomie możesz tracić wielu potencjalnych klientów. Często z powodów, których nie widać na pierwszy rzut oka. A nawet jeśli klientów masz pod dostatkiem, często w prosty sposób można znacznie zwiększyć ich ilość. Wgląd w Twój serwis przez niezależny od Ciebie i od wykonawcy Twojego serwisu podmiot przynosi często bardzo cenne uwagi wskazówki, jak poprawić wrażenia użytkowników z korzystania z Twoich stron internetowych.

Audyt strony internetowej jest również doskonałym sposobem na sprawdzenie poprawności działania serwisu, wykonanego przez firmę trzecią. Jeżeli nie jesteś pewien, czy serwis został dobrze wykonany, nasz audyt skutecznie to zweryfikuje. Pozwoli Ci to zaoszczędzić często niemałe pieniądze i skuteczniej negocjować wszelkie dodatkowe prace.

Co zawiera audyt strony?

Audyt strony zawiera następujące sekcje:

  • Domeny
    Sprawdzamy nazwę wybranej przez Ciebie domeny pod kątem poprawności, łatwości wpisywania i możliwości pomyłek. Sugerujemy w razie potrzeby zakup domen pomocniczych abyś nie tracił potencjalnych klientów.
  • Kreacja
    Oceniamy projekt graficzny pod kątem oryginalności, użytej kolorystyki, czytelności oraz umiejscowienia poszczególnych elementów.
  • Poprawność wyświetlania
    Badamy, czy strona wyświetla się poprawnie w różnych przeglądarkach internetowych. Zwracamy uwagę na elementy, które należy poprawić.
  • Szybkość otwierania strony
    Mierzymy ilość danych do pobrania oraz szybkość serwera. Sugerujemy optymalizację, tam gdzie jest to możliwe i potrzebne.
  • Użyteczność
    W dalszym ciągu niedoceniana przez większość projektantów stron. Nawet najlepszy projekt strony nie będzie motorem sprzedaży, jeśli użytkownicy będą się gubić na stronie i nie znajdą potrzebnych informacji. Sprawdzimy poprawność stosowania najważniejszych zasad projektowania użytecznych stron i zaproponujemy rozwiązania.
  • SEO
    Wyszukiwarki są w większości przypadków najczęstszym źródłem pochodzenia nowych klientów. Czy Twój serwis jest prawidłowo zaindeksowany i widoczny? Czy struktura strony wraz z linkowaniem jest poprawna? Między innymi odpowiedzi na te pytania poznasz w naszym audycie.
  • Bezpieczeństwo
    Prawdopodobnie przechowujesz dane swoich użytkowników i klientów. Czy są one zbierane i przetwarzane w bezpieczny sposób? Sprawdzimy dokładnie najważniejsze formularze w Twoim sklepie pod kątem ewentualnych problemów w tym zakresie.
  • E-commerce
    Dodatkowy moduł audytu, e-commerce, dotyczy sklepów internetowych oraz serwisów dokonujących innego rodzaju transakcji, niekoniecznie zakupowych (np. serwisy ogłoszeniowe, społecznościowe). Skupiamy się w nim na łatwości zrozumienia procesu transakcyjnego przez użytkowników, sugerujemy usprawnienia oraz uproszczenia. Przechodzimy całą ścieżkę zakupu towaru lub usługi przez klienta i sprawdzamy, które elementy po zmianach mogą przyczynić się do wzrostu ilości zawieranych transakcji.
  • Strefy wymagające logowania
    W tej opcjonalnej części audytu sprawdzimy strefy zamknięte Twojego serwisu. Może to być panel klienta sklepu internetowego, panel zarządzania usługą elektroniczną, wnętrze serwisu społecznościowego bądź rekrutacyjnego i tym podobne. Sprawdzimy, czy użytkownicy mogą łatwo odnaleźć potrzebne funkcje
  • Pozostałe uwagi
    Tutaj umieszczamy wszelkie dodatkowe uwagi i sugestie odnośnie Twojego serwisu, jakie pojawiają się nam podczas wykonywania audytu. Mogą to być na przykład rekomendacje odnośnie nowych kanałów promocji serwisu czy też propozycje dodatkowych funkcji, przydatnych dla użytkowników. Innymi słowy, są to nasze subiektywne odczucia, co moglibyśmy jeszcze zrobić.

Zleć audyt strony WWW lub sklepu internetowego

Inwestycja związana z audytem strony WWW wynosi 2990 zł netto, zaś sklepu internetowego, strony o charakterze e-commerce lub serwisu zawierającego strefy zamknięte (wymagające logowania, np. panel klienta) 4990 zł netto. Podane kwoty mogą ulec zmianie w przypadku bardzo rozbudowanych serwisów, konieczności objęcia audytem dodatkowych funkcjonalności, bądź zlecenia testów wymagających przeprowadzenia badań przy pomocy osób trzecich.

Audyt strony zawiera zazwyczaj pomiędzy 10 a 20 stron i stanowi wynik pełnego dnia pracy specjalisty w tym zakresie lub dwóch dni w przypadku serwisu e-commerce. Czas oczekiwania na audyt wynosi ok. 2 tygodni od momentu jego zlecenia. Istnieje również możliwość wykonania zlecenia w trybie ekspresowym, jak również bardziej rozbudowanych audytów.

Jesteś zainteresowany, ale chciałbyś najpierw zobaczyć jak wygląda gotowy audyt? Skontaktuj się z nami, aby otrzymać bezpłatnie audyt wykonany dla jednego z naszych klientów.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Skontaktuj się z nami. Zapraszamy!