Możesz przyjść do nas z gotową dokumentacją techniczną i zlecić wykonanie już opisanego i zaprojektowanego systemu. Możemy wówczas zaczynać prace nad tworzeniem oprogramowania już następnego dnia po ustaleniu warunków współpracy. System, który zlecasz, powstaje szybko i sprawnie.
Jeśli jednak pomysł na system masz dopiero w głowie, pomożemy go przekuć na opis techniczny. Przygotujemy dokumentację oraz makiety systemu. Omówimy z Tobą procesy biznesowe i opiszemy je w taki sposób, aby zarówno Ty, jak i Twój klient, mogli sobie wyobrazić zasadę działania całego systemu, zanim on jeszcze powstanie. Naszym celem jest pomoc Tobie w taki sposób, abyś płacił tylko za rozwiązania, które rozwiązują konkretny problem w Twoim biznesie lub przyczynią się do wzrostu Twoich zysków lub przychodów. Więc usłyszysz od nas zarówno pochwały za dobre pomysły, jak i krytyczne uwagi jeśli dane rozwiązanie według nas nie spełni swoich oczekiwań, bądź po prostu będzie nieopłacalne - w każdym wypadku jednak ostateczna decyzja należy do Ciebie.
Rozliczenie za projekt lub godzinowe
Duże projekty, jak na przykład wdrożenie sklepu internetowego, zbudowanie platformy ogłoszeniowej, projekt i wykonanie serwisu video, wyceniamy z góry, biorąc pod uwagę zakres zleconych prac. Czyli zazwyczaj projekt graficzny, prace programistyczne, testy wdrożeniowe, konfiguracja środowiska serwerowego oraz monitoring działania całego systemu po wdrożeniu.
Wszystkie prace bieżące rozliczane są według czasu pracy poświęconego na każde zgłoszenie, liczonego z dokładnością do jednego kwadransa. Rozliczenie czasu pracy odbywa się raz w miesiącu (płatność po wykonaniu usługi), bądź też oferujemy pakiety programistyczne, zawierające określoną ilość pracy, do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy od zakupu (płatność przed wykonaniem usługi). Warunki płatności ustalamy indywidualnie.
Stałe warunki współpracy
Każdy projekt, który wykonujemy, jesteśmy gotowi objąć stałą opieką. Ustalone warunki współpracy obowiązują tak długo, jak długo nie zmienia się istotnie charakter danego projektu, bądź też w wyjątkowo rzadkich przypadkach jesteśmy zmuszeni do zmiany ustalonych stawek na przykład w wyniku znacznego wzrostu skomplikowania systemu. Stałość zasad współpracy pozwala na szybkie zgłaszanie i realizację zleceń, bez konieczności przechodzenia przez formalne ustalenia za każdym razem.
Precyzyjne warunki priorytetyzacji zgłoszeń
Każde nowe zgłoszenie jest przez nas analizowane i przetwarzane w najkrótszym możliwym czasie. Wszelkie zauważone nieprawidłowości są usuwane w pierwszej kolejności. Istnieje również możliwość wykupienia wsparcia technicznego premium, które gwarantuje reakcję oraz rozwiązanie problemów, bądź wykonanie dodatkowych zleceń w określonym czasie. Jest to opcja polecana dla najbardziej wymagających klientów, prowadzących serwisy internetowe o charakterze wymagającym maksymalnej ciągłości świadczonych usług. Korzystając ze wsparcia premium otrzymujesz całodobową opiekę nad techniczną stroną swojego biznesu, dzięki czemu oszczędzasz czas i możesz skupić się na innych, ważnych dla Ciebie kwestiach.
System obsługi zgłoszeń
Jako nasz klient na usługi programistyczne dajemy dostęp do naszego systemu obsługi zgłoszeń. Pozwala on na składanie pytań, zgłoszeń zauważonych nieprawidłowości czy też zleceń dotyczących istniejących lub nowych funkcji. Masz dostęp do tego systemu przez całą dobę. Każde zgłoszenie jest przydzielane do pierwszej wolnej osoby według kolejności oraz priorytetu, dzięki czemu znacznie skracamy obieg informacji, gdyż eliminujemy konieczność wymiany e-maili lub zgłoszeń telefonicznych. W systemie widzisz zawsze listę swoich zgłoszeń wraz z przypisanymi do nich statusami: oczekujący na przydzielenie, realizowany, wykonany, bądź wymagający dodatkowych informacji od Ciebie.
Przy każdym zgłoszeniu płatnym widzisz też czas jego realizacji, co pozwala optymalnie planować budżet na nowe prace. Wykupując pakiet godzin programistycznych widzisz też zawsze jego aktualny stan wykorzystania.
Gwarancja i wsparcie powdrożeniowe
Najlepszą i najważniejszą rzecz zostawiamy na koniec. Moment opublikowania Twojej nowej strony internetowej, sklepu bądź aplikacji to dopiero początek. Do każdego wdrożenia otrzymujesz roczną gwarancję poprawnego działania oraz bezpłatną pomoc techniczną w przypadku jakichkolwiek problemów bądź pytań. Będziemy cały czas do Twojej dyspozycji.
Zaciekawiliśmy Cię?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Skontaktuj się z nami. Zapraszamy!
Nasz zespół
Poznajmy się! Jesteśmy stale do Twojej dyspozycji.

Michał
CEO
Odpowiedzialny za:
Wyznaczanie kierunku i strategii firmy, komunikacja z rynkiem, bezpośrednia opieka i doradztwo przy najważniejszych projektach naszych klientów

Jacek
Lead Developer
Odpowiedzialny za:
Strategię technologiczną firmy, stabilność i bezpieczeństwo usług, projektowanie systemów i aplikacji

Magda
Office Manager/Customer Service Specialist
Odpowiedzialna za:
Relacje z klientami, sprawną realizację zamówień oraz obsługę biura

Weronika
Office Manager/Customer Service Specialist
Odpowiedzialna za:
Relacje z klientami, sprawną realizację zamówień oraz obsługę biura

Jakub
Developer
Odpowiedzialny za:
Wdrażanie nowych technologii w firmie, rozwój oraz opiekę nad aplikacjami naszych klientów

Marcin
CMO
Odpowiedzialny za:
Budowanie relacji ze strategicznymi partnerami

Rafał
Graphic Designer
Odpowiedzialny za:
Opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej naszych klientów

Tomasz
Developer
Odpowiedzialny za:
Wdrażanie nowych technologii w firmie, rozwój oraz opiekę nad aplikacjami naszych klientów

Grzegorz
Graphic Designer
Odpowiedzialny za:
Urzeczywistnianie kreatywnych wizji naszych klientów

Jan
Marketing Specialist
Odpowiedzialny za:
Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy

Agnieszka
Marketing Specialist
Odpowiedzialna za:
Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy

Piotr
Developer
Odpowiedzialny za:
Wdrażanie nowych technologii w firmie, rozwój oraz opiekę nad aplikacjami naszych klientów