Oferta - wybór pakietu
 
Dane
 
Podsumowanie
 
Sukces

Wybierz pakiet odpowiedni do Twoich potrzeb!

Spójrz czym się charakteryzują dostępne u nas pakiety i wybierz ten, który najbardziej spełni Twoje oczekiwania!

  Starter Pakiet II Pakiet III
Budżet maksymalny do {{ "600" | formatPrice }} zł do {{ "2340" | formatPrice }} zł do {{ "3000" | formatPrice }} zł
Ograniczenia 1 kampania z 4 grupami reklam - -
Konfiguracja Google Analytics
Kampania produktowa (Google Shopping)
Kampania w sieci wyszukiwania
(w wyszukiwarce Google)
Remarketing dynamiczny
Kampania sieci reklamowe (display)
Kampania Gmail Sponsored Promotions
(GSP)
Kampania VIDEO na Youtubie
Wynagrodzenie * {{ "250" | formatPrice }} zł netto / mc
{{ "187" | formatPrice }} zł netto / mc
{{ "475" | formatPrice }} zł netto / mc
{{ "350" | formatPrice }} zł netto / mc
{{ "600" | formatPrice }} zł netto / mc
{{ "450" | formatPrice }} zł netto / mc

* Wynagrodzenie promocyjne obowiązuje przez cały czas trwania umowy w przypadku dokonywania płatności w terminie za obsługę kampanii.

DaneWróć do wyboru pakietu

Prosimy o podanie danych zamawiającego i płatnika, dane reklamowanej strony internetowej oraz ID Google Analytics.

Dane zamawiającego

{{ ads.dataValidations.companyName() }}
{{ ads.dataValidations.contactName() }}
{{ ads.dataValidations.nip() }}
{{ ads.dataValidations.email() }}
{{ ads.dataValidations.address() }}
{{ ads.dataValidations.zipCode() }}
{{ ads.dataValidations.city() }}
{{ ads.dataValidations.phone() }}

Dane strony

{{ ads.dataValidations.site() }}

Szczegóły zamówienia


Podsumowanie

Zastosowanie pakietu: Lokalna firmaE-commerce
Wybrany pakiet: StarterPakiet IIPakiet IIIStarterPakiet IIPakiet III
Opłata startowa: {{ ads.calculatePrice2() }} - jednorazowo
Wynagrodzenie:
{{ ads.calculatePrice1() }} / miesiąc
{{ ads.calculatePrice3() }} / miesiąc
{{ ads.dataValidations.agree1() }}
{{ ads.dataValidations.agree2() }}

PodsumowanieWróć do uzupełnienia danych

Prosimy o sprawdzenie danych zamawiającego i płatnika oraz dane reklamowanej strony internetowej.

Dane zamawiającego

Nazwa firmy: {{ ads.data.company_name }}
Imię i nazwisko osoby kontaktowej: {{ ads.data.contact_name }}
NIP: {{ ads.data.nip }}
Adres: {{ ads.data.address }}
Kod pocztowy: {{ ads.data.zip_code }}
Miejscowość: {{ ads.data.city }}
Adres e-mail: {{ ads.data.email }}
Nr telefonu: {{ ads.data.phone }}

Dane strony

Adres URL: {{ ads.data.site }}

Szczegóły zamówienia

Czas trwania umowy: {{ ads.data.period }} miesiącemiesiący
Szacowany budżet reklamowy / m-c: {{ ads.data.budget | formatPrice }} zł netto

Podsumowanie

Wybrany pakiet: StarterPakiet IIPakiet III
Opłata startowa: {{ ads.calculatePrice2() }} - jednorazowo
Wynagrodzenie:
{{ ads.calculatePrice1() }} / miesiąc
{{ ads.calculatePrice3() }} / miesiąc

Trwa składanie zamówienia...

Dziękujemy i gratulujemy słusznej decyzji o rozwoju biznesu!

Potwierdzenie złożenia zamówienia na obsługę reklam Google Ads zostało przesłane na podany adres e-mail.

Wkrótce skontaktuje się z Państwem nasz zaufany partner, firma AdEverest sp. z o.o. w celu realizacji umowy.

Wystąpił błąd!

{{ ads.error }}

Niepoprawne dane!Wróć do uzupełnienia danych

{{ error }}

Reklama tekstowa Google Ads

Czym są reklamy tekstowe Google Ads?

To linki sponsorowane, które pojawiają się u samej góry wyników wyszukiwania wraz z zielonym napisem „Reklama”. Mało który Internauta wchodzi na drugą stronę w Google, dlatego też tak ważne jest, by być jak najwyżej. Dzięki reklamie tekstowej, firma będzie wyświetlać się przed organicznymi wynikami wyszukiwania. Właściwie skonstruowana, przyciągnie wzrok użytkowników i zwiększy ruch na stronie.

Możliwe rozszerzenia i personalizacja

Do reklam tekstowych możliwe jest dodanie licznych atrakcyjnych rozszerzeń, na przykład dotyczących aktualnych promocji, nowych produktów czy też wyświetlające godziny otwarcia lub numer telefonu.

Reklama nie musi docierać do wszystkich użytkowników Internetu. By była jak najbardziej przydatna, możemy sprawić, że wyświetli się ona jedynie osobom np. z danego regionu, w konkretnym przedziale wiekowym, o danych zainteresowaniach itd.

Reklama Zakupy Google

Czym są reklamy Zakupy Google?

Reklama Zakupy Google, zwana inaczej reklamą PLA, pozwala na szybki przegląd dostępnych produktów, których Internauci poszukują w sieci.

To idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych. Pozwala ono na pokazanie oferowanych produktów w formie obrazów na samej górze lub po prawej stronie wyszukań w Google. Dodatkowo podana jest cena i nazwa sklepu. Po kliknięciu w obraz, użytkownik zostaje przekierowany bezpośrednio na podstronę Internetową z daną rzeczą. Internauta może ustawić, by produkty były wyświetlane według ceny, ustawić konkretną, interesującą go markę lub przedział cenowy.

Najtańsza forma reklamy

Google Zakupy to obecnie najtańsza forma reklamy. Dlaczego? Kliknięcia w nią są tańsze niż w przypadku standardowych reklam tekstowych Google Ads. Oznacza to, że przy wykorzystaniu takiego samego budżetu, możliwe jest dotarcie do szerszego grona odbiorców.

Reklama na Youtube

Druga najpopularniejsza wyszukiwarka

Youtube to po Google druga najbardziej popularna wyszukiwarka w sieci, z której korzysta niemalże jedna trzecia użytkowników Internetu i ok. 73% Internautów w Polsce. Youtube przyciąga szeroką rzeszę najróżniejszych odbiorców, ponieważ filmiki umieszczana na tym portalu są bardzo różnorodne.

Rodzaje reklam na Youtube

Na Youtube można umieszczać różne typy reklam – TrueView In-Stream, które są pokazywane przed filmikami (można je pominąć po upływie pierwszych pięciu sekund), a także tak zwane True Discovery, wyświetlane obok filmików w wynikach wyszukiwania. Innymi opcjami są reklamy graficzne, tekstowe i displayowe wyświetlane w postaci banerów w różnych miejscach na stronie. Możliwa jest oczywiście personalizacja reklam – na przykład pod kątem wieku, płci czy zainteresowań.

Kampania Gmail

Bezpośrednie maile

Gmail to najpopularniejszy serwis pocztowy w Polsce, z którego korzysta aż 1/3 użytkowników poczty elektronicznej. Kampania na Gmailu pozwala na dotarcie bezpośrednio do skrzynek odbiorczych Internautów. Reklama dociera do zakładek „Oferty” lub „Społeczności”. Przyjmuje formę newslettera, krótkiego teksu, zdjęcia produktu, grafiki z przyciskiem wzywającym do działania itd. Może ona zostać przniesiona do innego folderu lub zostać przesłana dalej. Jest to dyskretna i nienachalna forma promocji, która cechuje się większą „klikalnością” od innych typów reklam, np. banerowych.

Cost Per Click

Reklama na Gmailu jest rozliczana w systemie tzw. Cost Per Click. Reklamodawca płaci jedynie za kliknięcia mające na celu rozwinięcie reklamy. Dzięki temu nie jest ona droga, a budżet może zostać dowolnie ustalony przez reklamodawcę.

Remarketing

Dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej

Remarketing to sposób reklamy, który pozwala dotrzeć do grupy docelowej, która z dużym stopniem prawdopodobieństwa zakupi nasz produkt. Reklamy remarketingowe pokazują się osobom, które w przeszłości odwiedziły już daną stronę internetową. Są wyświetlane na innych witrynach w postaci banerów tekstowych lub graficznych.

Remarketing dynamiczny

To świetne rozwiązanie dla sklepów internetowym. Pozwala on na dotarcie do osób, które w przeszłości były zainteresowane konkretnym produktem – na przykład dodały go do koszyka, ale nie sfinalizowały zakupy. W przypadku remarketingu dynamicznego, Internautom wyświetlają się zdjęcia rzeczy, którymi byli zainteresowani. Widząc je po raz kolejny, istnieje duże prawdopodobieństwo, że tym razem zdecydują się na kupno.

Banery Google

Uniwersalne banery Google

Banery Google to reklamy pojawiające się użytkownikom na innych stronach internetowych. Mają postać tekstową, graficzną lub wideo. Często pokazują dany produkt lub posiadają przycisk wzywający do działania na przykład „sprawdź” czy „kup teraz”. Mogą przybierać dowolną formę i kształt, same dostosowując się do dostępnego miejsca. Istnieje opcja targetowania, tak, by reklamy banerowe nie wyświetlały się wszystkim Internautom, a tylko tym grupom docelowym, do których rzeczywiście są skierowane – na przykład mieszkańcom danego regionu, o konkretnej płci, w pewnym przedziale wiekowym czy o ściśle określonych zaintersowaniach.

Gdzie wyświetlają się banery Google?

Banery Google mogą wyświetlać się na przeróżnych witrynach internetowych, na które zaglądają użytkownicy sieci. Przykładami mogą być: Youtube, Gmail, Facebook, a także portale informacyjne czy blogi.

Reklamy w Google Ads

Od dawna wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Istnieje wiele różnych kanałów reklamowych, w których możesz zareklamować swoją firmę. Internet jest medium szczególnym, choćby z tego względu że możesz się w nim reklamować skutecznie nawet przy niewielkim budżecie, co jest nieosiągalne dla reklamy telewizyjnej czy nawet radiowej lub prasowej.

Wartość reklamy internetowej w Polsce wyniosła w 2018 roku ponad 4 mld zł. Wydatki na kampanie SEM (czyli reklamy w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa, głównie Google Adwords) stanowiły aż 31% tego budżetu. Google ponadto oferuje wiele możliwości reklamy displayowej (graficznej lub video) w serwisach partnerskich.

Jakie są główne zalety reklamy w Google Adwords?

Ile to kosztuje?

Sam zdecydujesz, jaki miesięczny budżet będziesz chciał przeznaczyć na reklamę w Adwords. Reklama może być wówczas równomiernie rozłożona na wszystkie dni miesiąca, tak abyś zapłacił dokładnie tyle ile planowałeś. Aby współpracować z nami wystarczy już 187 zł netto miesięcznie, w ramach której obsłużymy budżet reklamowy do 600 zł miesięcznie.

Dlaczego warto powierzyć zarządzanie kampanii specjalistom?

Zareklamuj się razem z nami!

Usługę świadczy nasz zaufany partner, firma AdEverest sp. z o.o..