Oferta - wybór pakietu
 
Dane
 
Podsumowanie
 
Sukces

Wybierz pakiet odpowiedni do Twoich potrzeb!

Spójrz czym się charakteryzują dostępne u nas pakiety i wybierz ten, który najbardziej spełni Twoje oczekiwania!

 
Budżet maksymalny
Ograniczenia
Konfiguracja Google Analytics
Kampania produktowa (Google Shopping)
Kampania w sieci wyszukiwania
(w wyszukiwarce Google)
Remarketing dynamiczny
Kampania sieci reklamowe (display)
Kampania Gmail Sponsored Promotions
(GSP)
Kampania VIDEO na Youtubie
Wynagrodzenie *
* Wynagrodzenie promocyjne obowiązuje przez cały czas trwania umowy w przypadku dokonywania płatności w terminie za obsługę kampanii.
Starter
do {{ "1000" | formatPrice }} zł
1 kampania z 4 grupami reklam
{{ "447" | formatPrice }} zł netto / mc {{ "397" | formatPrice }} zł 
netto / mc
Pakiet II
do {{ "2500" | formatPrice }} zł
{{ "647" | formatPrice }} zł netto / mc {{ "497" | formatPrice }} zł 
netto / mc
Pakiet III
do {{ "5000" | formatPrice }} zł
{{ "947" | formatPrice }} zł netto / mc {{ "797" | formatPrice }} zł 
netto / mc
Pakiet IV
do {{ "7000" | formatPrice }} zł
{{ "1197" | formatPrice }} zł netto / mc {{ "997" | formatPrice }} zł 
netto / mc

Pakiety dla wymagających

 
Budżet maksymalny
Ograniczenia
Konfiguracja Google Analytics
Kampania produktowa (Google Shopping)
Kampania w sieci wyszukiwania
(w wyszukiwarce Google)
Remarketing dynamiczny
Kampania sieci reklamowe (display)
Kampania Gmail Sponsored Promotions
(GSP)
Kampania VIDEO na Youtubie
Wynagrodzenie *
* Wynagrodzenie promocyjne obowiązuje przez cały czas trwania umowy w przypadku dokonywania płatności w terminie za obsługę kampanii.
Pakiet V
do {{ "15000" | formatPrice }} zł
{{ "2447" | formatPrice }} zł netto / mc {{ "1997" | formatPrice }} zł 
netto / mc
Pakiet VI
do {{ "30000" | formatPrice }} zł
{{ "4997" | formatPrice }} zł netto / mc {{ "3497" | formatPrice }} zł 
netto / mc
Pakiet VII
do {{ "60000" | formatPrice }} zł
{{ "6997" | formatPrice }} zł netto / mc {{ "5997" | formatPrice }} zł 
netto / mc
Pakiet VIII
od {{ "60000" | formatPrice }} zł
indywidualna oferta

Dane Wróć do wyboru pakietu

Prosimy o podanie danych zamawiającego oraz dane reklamowanej strony internetowej.

Dane zamawiającego

{{ ads.dataValidations.companyName() }}
{{ ads.dataValidations.contactName() }}
{{ ads.dataValidations.nip() }}
{{ ads.dataValidations.email() }}
{{ ads.dataValidations.address() }}
{{ ads.dataValidations.zipCode() }}
{{ ads.dataValidations.city() }}
{{ ads.dataValidations.phone() }}

Dane strony

{{ ads.dataValidations.site() }}

Szczegóły zamówienia


Podsumowanie

Wybrany pakiet: StarterPakiet IIPakiet IIIPakiet IVPakiet VPakiet VIPakiet VIIPakiet VIII
Opłata startowa: {{ ads.calculatePrice2() }} - jednorazowo
Wynagrodzenie:
{{ ads.calculatePrice1() }} / miesiąc
{{ ads.calculatePrice3() }} / miesiąc
{{ ads.calculatePrice3() }}
{{ ads.dataValidations.agree1() }}
{{ ads.dataValidations.agree2() }}

Podsumowanie Wróć do uzupełnienia danych

Prosimy o sprawdzenie danych zamawiającego i płatnika oraz dane reklamowanej strony internetowej.

Dane zamawiającego

Nazwa firmy: {{ ads.data.company_name }}
Imię i nazwisko osoby kontaktowej: {{ ads.data.contact_name }}
NIP: {{ ads.data.nip }}
Adres: {{ ads.data.address }}
Kod pocztowy: {{ ads.data.zip_code }}
Miejscowość: {{ ads.data.city }}
Adres e-mail: {{ ads.data.email }}
Nr telefonu: {{ ads.data.phone }}

Dane strony

Adres URL: {{ ads.data.site }}

Szczegóły zamówienia

Czas trwania umowy: {{ ads.data.period }} miesiącemiesiący
Szacowany budżet reklamowy / m-c: {{ ads.data.budget | formatPrice }} zł netto Szacowany budżet reklamowy / m-c: powyżej {{ ads.budgetOptions.ceil | formatPrice }} zł netto

Podsumowanie

Wybrany pakiet: StarterPakiet IIPakiet IIIPakiet IVPakiet VPakiet VIPakiet VIIPakiet VIII
Opłata startowa: {{ ads.calculatePrice2() }} - jednorazowo
Wynagrodzenie:
{{ ads.calculatePrice1() }} / miesiąc
{{ ads.calculatePrice3() }} / miesiąc
{{ ads.calculatePrice3() }}

Podsumowanie

Trwa składanie zamówienia...

Podsumowanie

Dziękujemy i gratulujemy słusznej decyzji o rozwoju biznesu!

Potwierdzenie złożenia zamówienia na obsługę reklam Google Ads zostało przesłane na podany adres e-mail.

Wkrótce skontaktuje się z Państwem nasz zaufany partner, firma AdEverest sp. z o.o. w celu realizacji umowy.

Podsumowanie

Wystąpił błąd!

{{ ads.error }}

Niepoprawne dane!

{{ error }}

Umów się na darmową konsultację

{{ afc.success }}

{{ afc.dataValidations.name() }}
{{ afc.dataValidations.email() }}
{{ afc.dataValidations.phone() }}
{{ afc.dataValidations.agree() }}

Reklama tekstowa Google Ads

Czym są reklamy tekstowe Google Ads?

To linki sponsorowane, które pojawiają się u samej góry wyników wyszukiwania wraz z zielonym napisem „Reklama”. Mało który Internauta wchodzi na drugą stronę w Google, dlatego też tak ważne jest, by być jak najwyżej. Dzięki reklamie tekstowej, firma będzie wyświetlać się przed organicznymi wynikami wyszukiwania. Właściwie skonstruowana, przyciągnie wzrok użytkowników i zwiększy ruch na stronie.

Możliwe rozszerzenia i personalizacja

Do reklam tekstowych możliwe jest dodanie licznych atrakcyjnych rozszerzeń, na przykład dotyczących aktualnych promocji, nowych produktów czy też wyświetlające godziny otwarcia lub numer telefonu.

Reklama nie musi docierać do wszystkich użytkowników Internetu. By była jak najbardziej przydatna, możemy sprawić, że wyświetli się ona jedynie osobom np. z danego regionu, w konkretnym przedziale wiekowym, o danych zainteresowaniach itd.

Reklama Zakupy Google

Czym są reklamy Zakupy Google?

Reklama Zakupy Google, zwana inaczej reklamą PLA, pozwala na szybki przegląd dostępnych produktów, których Internauci poszukują w sieci.

To idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych. Pozwala ono na pokazanie oferowanych produktów w formie obrazów na samej górze lub po prawej stronie wyszukań w Google. Dodatkowo podana jest cena i nazwa sklepu. Po kliknięciu w obraz, użytkownik zostaje przekierowany bezpośrednio na podstronę Internetową z daną rzeczą. Internauta może ustawić, by produkty były wyświetlane według ceny, ustawić konkretną, interesującą go markę lub przedział cenowy.

Najtańsza forma reklamy

Google Zakupy to obecnie najtańsza forma reklamy. Dlaczego? Kliknięcia w nią są tańsze niż w przypadku standardowych reklam tekstowych Google Ads. Oznacza to, że przy wykorzystaniu takiego samego budżetu, możliwe jest dotarcie do szerszego grona odbiorców.

Reklama na YouTube

Druga najpopularniejsza wyszukiwarka

Youtube to po Google druga najbardziej popularna wyszukiwarka w sieci, z której korzysta niemalże jedna trzecia użytkowników Internetu i ok. 73% Internautów w Polsce. Youtube przyciąga szeroką rzeszę najróżniejszych odbiorców, ponieważ filmiki umieszczana na tym portalu są bardzo różnorodne.

Rodzaje reklam na Youtube

Na Youtube można umieszczać różne typy reklam – TrueView In-Stream, które są pokazywane przed filmikami (można je pominąć po upływie pierwszych pięciu sekund), a także tak zwane True Discovery, wyświetlane obok filmików w wynikach wyszukiwania. Innymi opcjami są reklamy graficzne, tekstowe i displayowe wyświetlane w postaci banerów w różnych miejscach na stronie. Możliwa jest oczywiście personalizacja reklam – na przykład pod kątem wieku, płci czy zainteresowań.

Kampania Gmail

Bezpośrednie maile

Gmail to najpopularniejszy serwis pocztowy w Polsce, z którego korzysta aż 1/3 użytkowników poczty elektronicznej. Kampania na Gmailu pozwala na dotarcie bezpośrednio do skrzynek odbiorczych Internautów. Reklama dociera do zakładek „Oferty” lub „Społeczności”. Przyjmuje formę newslettera, krótkiego teksu, zdjęcia produktu, grafiki z przyciskiem wzywającym do działania itd. Może ona zostać przniesiona do innego folderu lub zostać przesłana dalej. Jest to dyskretna i nienachalna forma promocji, która cechuje się większą „klikalnością” od innych typów reklam, np. banerowych.

Cost Per Click

Reklama na Gmailu jest rozliczana w systemie tzw. Cost Per Click. Reklamodawca płaci jedynie za kliknięcia mające na celu rozwinięcie reklamy. Dzięki temu nie jest ona droga, a budżet może zostać dowolnie ustalony przez reklamodawcę.

Remarketing

Dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej

Remarketing to sposób reklamy, który pozwala dotrzeć do grupy docelowej, która z dużym stopniem prawdopodobieństwa zakupi nasz produkt. Reklamy remarketingowe pokazują się osobom, które w przeszłości odwiedziły już daną stronę internetową. Są wyświetlane na innych witrynach w postaci banerów tekstowych lub graficznych.

Remarketing dynamiczny

To świetne rozwiązanie dla sklepów internetowym. Pozwala on na dotarcie do osób, które w przeszłości były zainteresowane konkretnym produktem – na przykład dodały go do koszyka, ale nie sfinalizowały zakupy. W przypadku remarketingu dynamicznego, Internautom wyświetlają się zdjęcia rzeczy, którymi byli zainteresowani. Widząc je po raz kolejny, istnieje duże prawdopodobieństwo, że tym razem zdecydują się na kupno.

Banery Google

Uniwersalne banery Google

Banery Google to reklamy pojawiające się użytkownikom na innych stronach internetowych. Mają postać tekstową, graficzną lub wideo. Często pokazują dany produkt lub posiadają przycisk wzywający do działania na przykład „sprawdź” czy „kup teraz”. Mogą przybierać dowolną formę i kształt, same dostosowując się do dostępnego miejsca. Istnieje opcja targetowania, tak, by reklamy banerowe nie wyświetlały się wszystkim Internautom, a tylko tym grupom docelowym, do których rzeczywiście są skierowane – na przykład mieszkańcom danego regionu, o konkretnej płci, w pewnym przedziale wiekowym czy o ściśle określonych zaintersowaniach.

Gdzie wyświetlają się banery Google?

Banery Google mogą wyświetlać się na przeróżnych witrynach internetowych, na które zaglądają użytkownicy sieci. Przykładami mogą być: Youtube, Gmail, Facebook, a także portale informacyjne czy blogi.

Jakie są główne zalety reklamy w Google Ads?

  • korzystając z sieci reklamowej Google Ads możesz dotrzeć do 70% użytkowników Internetu na całym świecie
  • możesz kierować reklamy zarówno na strony Google jak i strony tysięcy innych reklamodawców, uczestniczących w sieci reklamowej Google
  • dotrzeć precyzyjnie do klienta z każdej grupy docelowej
  • wybierasz dowolny format reklam - tekstowe lub graficzne
  • decydujesz kiedy reklamy mają być wyświetlane
  • kierujesz reklamy na dowolny obszar geograficzny i grupę językową
  • możesz dowolnie eksperymentować ze słowami kluczowymi i treścią reklam
  • zmiany w kampanii reklamowej wykonujesz tak często jak chcesz (spróbuj tego z reklamą drukowaną)
  • nie musisz mieć dużego budżetu reklamowego
  • płacisz tylko za osoby, które wchodzą na Twoje strony, nie za odsłony reklamy (czy możesz tak w innych mediach?)
  • masz dostęp do szczegółowych statystyk wyświetleń, kliknięć, słów kluczowych oraz kosztu

Ile to kosztuje?

Sam zdecydujesz, jaki miesięczny budżet będziesz chciał przeznaczyć na reklamę w Ads. Reklama może być wówczas równomiernie rozłożona na wszystkie dni miesiąca, tak abyś zapłacił dokładnie tyle ile planowałeś.
Aby współpracować z nami wystarczy już:
397 zł netto miesięcznie
w ramach której obsłużymy budżet reklamowy do 1000 zł miesięcznie

Dlaczego warto powierzyć zarządzanie kampanii specjalistom?

  • Brak ryzyka kosztownych pomyłek. Reklamę w Ads może utworzyć samodzielnie praktycznie każdy. Dużo trudniejsze jest takie jej zaprojektowanie i zoptymalizowanie, aby przynosiła efekty. Zły projekt kampanii będzie pożerał pieniądze, zaś przynosił albo za mało odwiedzin na stronę ale takie, które nie przyniosą nowych zapytań ani zamówień!
  • Oszczędność czasu. Dotyczy ona zarówno czasu, jaki potrzebowałbyś na zaznajomienie się ze wszystkimi funkcjami panelu Google Ads, jak również czasu potrzebnego na zdobycie doświadczenia w projektowaniu skutecznych kampanii.
  • Stosowanie wyłącznie sprawdzonych rozwiązań. Przeprowadziliśmy wiele kampanii reklamowych dotyczących różnych produktów i usług. Wiemy co się sprawdza a co nie. Znajdziemy optymalną wartość kliknięcia i grupę docelową, tak abyś skorzystał z kampanii reklamowej w największym możliwym stopniu.
  • Dokładne mierzenie skuteczności reklamy. Ważne jest nie tylko generowanie raportów ale również wiedza, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę. Bez precyzyjnego mierzenia skuteczności, kampania reklamowa może być workiem na pieniądze bez dna.
  • Przeprowadzania kampanii sezonowych. Skuteczna reklama to nie tylko zaprojektowanie i optymalizowanie stałych kampanii. To również kampanie sezonowe, związane chociażby ze świętami lub wydarzeniami, które mogą stanowić dobry moment na dodatkową promocję Twoich produktów lub usług. Będziemy w stanie szybko na to zareagować.
  • Comiesięczne raporty. Po zakończeniu każdego miesiąca kampanii reklamowej otrzymasz od nas raporty ze szczegółowym komentarzem. Będą one zawierały podsumowanie kampanii, opis wykonanych czynności optymalizacyjnych oraz wiele cennych rekomendacji.
  • Doradztwo w prowadzeniu e-biznesu. W odróżnieniu od innych agencji nie ograniczamy się jedynie do tworzenia kampanii reklamowych w Google Ads. Wierzymy, że sukces e-biznesu zależy od wielu czynników, które muszą idealnie współgrać ze sobą. Dlatego współpracując z nami, możesz liczyć że na podstawie kampanii Ads doradzimy Ci co i jak lepiej sprzedawać lub oferować swoim klientom, aby zwiększyć Twoje zyski i konwersje.
  • Pełna zgodnośc z zasadami reklamowymi Google. Wszystkie kampanie projektujemy oraz prowadzimy w zgodzie z aktualnymi zasadami Google.

Umów się na darmową konsultację

{{ afc.success }}

{{ afc.dataValidations.name() }}
{{ afc.dataValidations.email() }}
{{ afc.dataValidations.phone() }}
{{ afc.dataValidations.agree() }}